Regulamin sklepu

Regulamin obowiązuje od dnia 8 Listopad 2019 r.

I. Kim jesteśmy

Adres naszej strony internetowej to: https://www.bambu.pl. Jesteśmy firmą zarejestrowaną w Polsce:

Nazwa firmy: Comfleet Damian Dujka
Adres prowadzenia działalności gospodarczej: ul. Tenczyńska 9, 32 -566 Regulice

Adres e-mail: kontakt@bambu.pl
Numer NIP: 6282226964
Numer REGON: 369484242

II. Postanowienia ogólne

  1. W regulaminie stosujemy pojęcia, którym nadaliśmy określone znaczenie. Podajemy je poniżej.
    • bambu.pl – Comfleet – sprzedawca, jednoosobowa działalność gospodarcza z siedzibą w Regulicach, przy ul. Tenczyńskiej 9, kod pocztowy: 32-566, wpisana do rejestru centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, NIP 6282226964 i REGON 369484242.
    • Klient, Kupujący, Ty – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa zamówienie w sklepie internetowym bambu.pl. Może ona kupować w sklepie internetowym bambu.pl po zarejestrowaniu się w nim lub bez rejestracji.
  2. W regulaminie określiliśmy zasady, na jakich prowadzimy sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego.
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży produktów, które oferujemy.
  4. Produkty ze sklepu internetowego bambu.pl sprzedajemy w internecie.
  5. W sklepie internetowym bambu.pl prowadzimy także sprzedaż hurtową.
  6. Aby kupić produkt w sklepie internetowym, nie musisz się w nim rejestrować.
  7. Zanim zrobisz zakupy w naszym sklepie, masz obowiązek zapoznać się z regulaminem.

III. Przedmiot sprzedaży

  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty, które prezentujemy na stronach www sklepu internetowego bambu.pl.
  2. Wszystkie produkty w sklepie internetowym bambu.pl są nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć rzeczy wolne od wad. [Podstawa prawna: art. 556 oraz 5561–5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.]
  4. Na bieżąco aktualizujemy ofertę produktów, które prezentujemy na stronach www naszego sklepu.

IV. Płatności

  1. Ceny wszystkich produktów na stronach www sklepu internetowego bambu.pl są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego przesyłki.
  2. Za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów:
    • Przelewem bankowym na podane konto (przedpłata).
    • Elektronicznie przez system szybkich płatności internetowych Przelewy 24 (przedpłata). Dokonując płatności w ten sposób akceptujesz Regulamin dokonywania płatności w Serwisie Przelewy24, który dostęny jest tutaj: https://www.przelewy24.pl/regulamin . W przypadku wyboru formy płatności Przelewy 24 płatność obsługiwana jest przez operatora – DialCom24 Sp. z o.o. , ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań
    • Płatność kartą płątniczą. W przypadku wyboru płatności kartami płatniczymi – płatność obsługiwana jest przez operatora kart płatniczych – PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
    • Gotówką (przy odbiorze),
  3. Zwracamy szczególną uwagę na kwestie ochrony środowiska, dlatego wystawiamy faktury w formie elektronicznej.
  4. Gdy wystawiamy i przesyłamy faktury elektroniczne, gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.
  5. Nie odpowiadamy za błędne dane, które wskażesz jako dane do faktury VAT podczas rejestracji lub składania zamówienia.
  6. Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres e-mail, który podasz podczas rejestracji lub składania zamówienia. O zmianie adresu e-mail musisz powiadomić nas pisemnie. Jeśli zmienisz adres e-mail i nas o tym nie poinformujesz, korespondencję będziemy wysyłać na dotychczasowy adres e-mail. Będzie ona traktowana jako prawidłowo doręczona.
  7. Za każdym razem, kiedy składasz zamówienie, możesz zrezygnować z faktury elektronicznej. Jeśli to zrobisz, wystawimy i wyślemy Ci fakturę w formie papierowej.

V. Realizacja zamówienia oraz funkcjonowanie sklepu internetowego

  1. Zamówienia w naszym sklepie internetowym możesz składać poprzez witrynę internetową bambu.pl. Możesz to robić na dwa sposoby:
    • przez konto użytkownika – jeśli zarejestrujesz konto na stronie internetowej i zaakceptujesz regulamin,
    • bez konieczności zakładania konta użytkownika – jeśli zaakceptujesz regulamin.
  2. Jako Klient naszego sklepu internetowego możesz:
    • robić w nim zakupy i korzystać z indywidualnych rabatów,
    • uczestniczyć w promocjach i konkursach,
    • oceniać i opiniować produkty,
  3. Zarejestrujesz się, gdy wypełnisz wszystkie wymagane pola formularza rejestracyjnego.
  4. Po zarejestrowaniu się otrzymasz e-mailem odnośnik do strony internetowej, dzięki któremu aktywujesz konto. Aktywacja pozwala zalogować się do sklepu internetowego.
  5. Przetwarzanie danych osobowych reguluje Polityka prywatności, którą znajdziesz pod adresem: www.bambu.pl/polityka-prywatnosci. [Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).]
  6. Podanie danych osobowych podczas rejestracji lub składania zamówienia jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji umowy sprzedaży, którą z nami zawierasz. Masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Swoje dane możesz zmieniać w panelu użytkownika. O zmianach w regulaminie powiadomimy Cię w komunikacie, który wyświetli Ci się na stronie logowania, kiedy pierwszy raz od zmiany regulaminu zalogujesz się na stronie naszego sklepu. Zmiany w regulaminie zaakceptujesz poprzez kliknięcie w polu tego komunikatu. Jeśli nie zaakceptujesz zmian w regulaminie, system Cię wyloguje. W takiej sytuacji kontynuujesz zakupy w naszym sklepie internetowym jako Klient niezalogowany lub niezarejestrowany na zasadach, które określa aktualny regulamin. Złożone wcześniej zamówienia realizujemy na zasadach, jakie określa regulamin, który obowiązywał podczas składania tych zamówień. Zmiana regulaminu nie narusza praw nabytych osób, które korzystają z naszego sklepu internetowego.
  7. Zmiany regulaminu wchodzą w życie najwcześniej po 7 dniach od momentu, w którym udostępniliśmy zmieniony regulamin na stronie naszego sklepu internetowego – z zastrzeżeniem, że transakcje rozpoczęte przed wejściem w życie tych zmian realizujemy na dotychczasowych zasadach.
  8. Aby zrobić zakupy w naszym sklepie internetowym:
    • zapoznaj się z treścią oferty danego produktu,
    • dodaj wybraną liczbę produktów do koszyka – jeśli są dostępne,
    • wybierz sposób dostawy lub odbioru produktu,
    • wybierz sposób płatności,
    • podajesz dane do wysyłki produktu,
    • zapoznajesz się z podsumowaniem zamówienia,
    • składasz zamówienie przy użyciu przycisku (hiperłącza) „Kupuję i płacę”.
  9. Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 5 dni. Jeśli przez ponad 5 dni nie odbierzesz zamówienia, nie zapłacisz za nie lub nie będziemy mogli się z tobą skontaktować, żeby zrealizować zamówienie – anulujemy zamówienie.
  10. Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na adres e-mail, który podasz w danym zamówieniu.
  11. Witryna naszego sklepu internetowego działa prawidłowo, jeśli:
    • używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,
    • masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,
    • masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.

    Są to minimalne zalecane wymagania technicznie, niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym.

  12. Kiedy korzystasz z naszego sklepu internetowego, nie możesz dostarczać treści bezprawnych.
  13. W dowolnym momencie i bezpłatnie możesz usunąć konto użytkownika oraz rozwiązać umowę o świadczenie usług związanych z funkcjonowaniem naszego sklepu internetowego, którą zawarliśmy z tobą przy rejestracji Twojego konta użytkownika.
  14. Reklamacje na usługi naszego sklepu związane z działaniem Twojego konta użytkownika oraz działaniem sklepu internetowego możesz złożyć na adres: kontakt@bambu.pl. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia, w którym ją otrzymamy.
  15. Kiedy korzystasz z możliwości wystawiania opinii o produktach w sklepie internetowym bambu.pl, nie możesz zamieszczać treści o charakterze bezprawnym, w szczególności: używać wulgaryzmów, nawoływać do przemocy lub nienawiści, propagować rasizmu, uwłaczać czyjejś godności, głosić poglądów sprzecznych z ogólnie przyjętymi normami społecznymi, podawać informacji, które noszą znamiona przestępstwa, stanowią czyn nieuczciwej konkurencji, naruszają prawa autorskie lub prawa przemysłowe, służą promowaniu produktów i usług podmiotów konkurencyjnych wobec nas lub odsyłają do ofert produktów i usług takich podmiotów. Jeśli nie stosujesz się do tej zasady, możemy usunąć lub zmodyfikować opinię sprzeczną z tym regulaminem, aby uniemożliwić dostęp do niej innym użytkownikom.

VI. Dostawa

  1. Produkty zamawiane w sklepie Internetowym bambu.pl dostarczamy wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wyjątek mogą stanowić jedynie indywidualne zamówienia poprzez formularz kontaktowy.
  2. Zakupione produkty dostarczamy w sposób, który wybierzesz podczas składania zamówienia.
  3. Jedną z opcji dostawy jest darmowa dostawa na terenie Krakowa. Warunkiem darmowej dostawy jest podanie przy zamówieniu adresu w mieście Kraków. Możesz także odebrać przesyłkę w Krakowie w dowolnym miejscu, po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami.
  4. Koszt dostawy zakupionych produktów sprawdzisz podczas składania zamówienia.
  5. Umowę sprzedaży realizujemy od 1 do 3 dni roboczych dla towarów znajdujących się na magazynie oraz uzgadniamy indywidualnie dla zamówień spersonalizowanych.
  6. Kiedy nie możemy zrealizować zamówienia z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia, możemy zwolnić się ze zobowiązania poprzez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu produktu oraz za tę samą cenę. Jednocześnie informujemy Cię pisemnie o Twoim prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na nasz koszt. W takim przypadku możesz odstąpić od umowy, a my ponosimy koszt zwrotu rzeczy. [Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827).]
  7. Kiedy odbierasz przesyłkę, którą dostarczył przewoźnik, podpisujesz potwierdzenie odbioru. W momencie wydania produktu na Ciebie jako Klienta będącego konsumentem przechodzą prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia.
  8. Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenia / zniszczenia produktu dostarczonego Ci przez przewoźnika, które mogą mieć związek z przewozem produktu – zgłoś je przewoźnikowi. Usprawni to procedurę reklamacyjną. Tego rodzaju problem możesz zgłosić:
    • w momencie odbioru – przewoźnikowi
    • w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki – do naszego sklepu, za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie na stronie www.bambu.pl
  9. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie / zniszczenie produktu, które może mieć związek z przewozem, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zalecamy Ci:
    • spisać razem z przewoźnikiem protokół ustalający stan przesyłki oraz
    • zgłosić nam problem – w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przesyłki – za pomocą formularza  kontaktowego dostępnego na stronie na stronie www.bambu.pl
  10. Jeśli odbierasz przesyłkę z paczkomatu, potwierdzasz odbiór poprzez system informatyczny paczkomatu. W momencie zatwierdzenia odbioru przesyłki na Ciebie jako konsumenta przechodzą prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia / zniszczenia.
  11. Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia co do stanu opakowania zewnętrznego przesyłki dostarczonej do paczkomatu, zalecamy Ci:
    • wskazać uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu,
    • umieścić uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w skrytce paczkomatu, w której pierwotnie się znajdowała, i zamknąć tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu,
    • zgłosić to:
      • właścicielowi danego paczkomatu w momencie próby odbioru jako reklamację – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu,
      • nam – w ciągu 24 godzin od próby odbioru przesyłki – za pomocą formularza kontaktowego na stronie www.bambu.pl
  12. Jeśli produkt jest uszkodzony, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone, i może to mieć związek z dostawą, zalecamy Ci zgłosić to:
    • w najbliższym oddziale lub w siedzibie właściciela paczkomatu – w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki – aby sporządzić protokół stanu przesyłki oraz
    • nam – w ciągu 24 godzin od odebrania produktu – za pomocą formularza kontaktowego na stronie www.bambu.pl
  13. Jedno zamówienie możemy rozdzielić na mniejsze przesyłki – jeśli składa się ono z wielu produktów, które różnią się sposobem pakowania z powodu dużych gabarytów, dużej ilości lub czasem dostarczenia. W takiej sytuacji koszt dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, się nie zmienia. Rozdzielamy go na poszczególne przesyłki. Jeśli zostanie anulowana część zamówienia, niezależnie od przyczyn korygujemy i zwracamy wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do anulowanej części zamówienia.

VII. Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Jako Klient będący konsumentem możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość. Masz na to 20 dni od dnia wydania rzeczy. Nie musisz podawać przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz wysłać:
    • e-mailem na adres: kontakt@bambu.pl
    • pocztą na adres naszej siedziby: Comfleet, ul. Tenczyńska 9, 32-566 Regulice.
  2. Termin 20-dniowy liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę, inną niż przewoźnik.
  3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Ci jako konsumentowi w odniesieniu do umów:
    • o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym, jak spełnimy świadczenie, utracisz prawo do odstąpienia od umowy;
    • w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich indywidualnych potrzeb;
    • zawartych w drodze aukcji publicznej;
    • w których przedmiotem świadczenia jest rzecz, którą dostarczamy w zapieczętowanym opakowaniu, a której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych – jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  4. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy, które jest wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.
  5. Produkt odeślij niezwłocznie, do 7 dni po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6. Jeżeli odesłanie towaru (zwrot) w terminie 20 dni następuje z uzasadnionej przyczyny, jaką może być na przykład uszkodzenie towaru, to koszty odesłania nam produktu pokrywamy my.
  7. Jeśli w terminie 20 dni od dnia wydania rzeczy odstępujesz od umowy bez podania przyczyny, ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) nam produktu.
  8. Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz inny sposób dostarczenia produktów niż najtańszy, zwykły, oferowany w naszym sklepie – zwracamy Ci koszty tylko tego najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki.
  9. Uprawnienia i obowiązki określone w części Prawo do odstąpienia od umowy dotyczą Cię wyłącznie, jeśli masz status konsumenta – w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta – i kupujesz produkty na podstawie umowy zawartej na odległość. [Podstawa prawna: art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827).]

VIII. Reklamacje

      1. Jeśli zawrzesz z nami umowę sprzedaży, masz prawo do reklamacji.
      2. Oczekujemy, że zgłosisz nam usterki techniczne produktu.
      3. Reklamację produktu zakupionego w sklepie internetowym zalecamy zgłosić za pomocą formularza kontaktowego na stronie www.bambu.pl. Pozwoli to przyspieszyć czas rozpatrywania zgłoszenia.
      4. Reklamowany produkt dostarczasz do naszej siedziby, która jest miejscem jego zakupu. W przypadku wątpliwości, poczekaj na wiadomość od nas z informacją jak zwrócić produkt.
      5. Zalecamy czytelnie zaznaczyć na przesyłanym nam zamówieniu, informacje kontaktowe, takie jak imię, nazwisko, adres e-mail. Dzięki tym informacjom łatwiej będzie nam zweryfikować przesyłkę i przyspieszyć proces zwrotu należności..
      6. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas wiadomość e-mail.
      7. W przypadku sprzedaży produktu w obrocie między przedsiębiorcami strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy. Przede wszystkim ustalają, że nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. [Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.]

    <li”>Możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Jako Klient będący konsumentem masz prawo:

[Podstawa prawna: ustawa z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich]. w